Nie jedź nigdzie - zostań w domu. Ja pojadę za Ciebie.
Blog > Komentarze do wpisu

Jednak przyszlosc to nie orendz

Nie jest tak znowu orendz, bo moj telefon loguje sie do sieci tylko w okolicy Caracas. Poza tym - echo. Wiec moze sie okazac, ze nastepny kontakt smsowy bedzie dopiero na lotnisku przed wylotem.

niedziela, 30 października 2005, lachmani

Polecane wpisy

TrackBack
TrackBack URL wpisu:
Komentarze
Gość: , *.orange.pl
2005/11/01 21:26:27
Lasia ,na pewno oczekujesz w tym miejscu na moją ciętą ripostę :) Ale niestety riposty nie będzie.Oranżadowe pozdro :)
P.S Ominęła Cię fajna impra p.t. "Sex Party" u Olków
-
2005/11/02 21:46:42
nic nie szkodzi ja nie tesknie, zreszta czy ktos wogole moglby...
po Tobie...?
;)
-
Gość: mama, 196.205.48.*
2005/11/05 10:32:38
wiem, moje sms-y nie dotarly








Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...